Viimeinkin, kovan odotuksen jälkeen tuli kesä!! Ja sain tänään todistuksen. Tuli tosiaankin hyvä tokari. Keskiarvo oli 9!!! Luulin, etten ikinä saisi ysillä alkavaa keskiarvoa. Ja tokaria somisti myös kaksi kymppiä!

Että ihan kiva. Mutta nyt on kesäloma ja aion nauttia siitä. Aion uida, pomppia trampalla, kokata, hoitaa kasvimaata, ottaa aurinkoa jne...

Satutko tietämään kivan meemin? Jos se on sinun blogissasi, niin voitko kommentoida ja jättää osoitteen blogiisi.

Hyvää Kesälomaa!!!