Ei oo jaksanu kirjotella tänne vähään aikaan. Enää onneks niin vähän koulua. Opettajat keräilee joitakin kirjoja pois. Me katottiin tänään fysiikan tunnilla elokuvaa Apollo 13:sta. Ihan hyvä elokuva...
Äitilläni on lähiaikoina synttärit, joten teinpä sitten siskoni kanssa mokkapaloja hänelle. Ne onnistuivat todella hyvin. Ja niistä tuli hyvän makuisia :)
no... siinä se sit oli.
Ai niin. Kaikki te, jotka luette tän, niin kommentoikaa!
Kommentit